neděle 22. dubna 2018

Recenze - horor Vadí nevadí

Výsledek obrázku pro truth or dare gif

Horor Vadí nevadí (v originále Truth or Dare) popisuje skupinu přátel, kteří odjíždí na dovolenou do Nového Mexika. Hlavní hrdinka Olivia se seznámí s poměrně hezkým a sympatickým mužem, který celou jejich partu zatáhne do starého kláštera, kde společně hrají hru Vadí nevadí. Pokud přijde na člověka řada a on zvolí "vadí", musí splnit nepříjemný úkol. Pokud zvolí "nevadí", odpovídá na nějakou nepříjemnou a osobní otázku. V jednu chvíli mladík prozradí ostatním, že je musel ke hře nalákat, aby neumřel on sám a že z toho není cesty ven.
Samozřejmě to celé partě přijde jako blbost a po příjezdu zpět na hru zapomínají, ale ne na dlouho - sama se jim připomíná kdekoliv, kde to jen jde. Dostávají papírky s textem "Truth or dare", chodí jim zvláštní smsky, zobrazují se nápisy na zdech. A postupně všichni musí dělat horší a horší úkoly..

Sama jsem od hororu neměla žádná očekávání. Velkým plusem pro mě rozhodně byla hlavní hrdinka Lucy Hale, kterou mám spojenou hlavně se seriálem Pretty little liars. Její roli zahrála bravurně. A celkově působily herecké výkony všech hlavních hrdinů velmi dobře. Co mi ale chybělo, bylo vypětí a pořádný strach, který bych od hororu tohoto typu očekávala. První polovina filmu se rozjížděla velmi pomalu, úkoly byly sice děsivé, ale očekávala bych rychlejší spád. Ve druhé části to bylo lepší, ale kromě scény s chůzí po střeše mě nic neudrželo napjatou, že bych musela až zadržovat dech.
Samotný příběh byl dobrý, postavy sympatické, jen jsem očekávala více lekaček a napínání, křiku a vyděšených tváří :D
Pokud bych se naprosto odpoutala od toho, že měl být tento film označený jako horor, pak bych ho ohodnotila jako příjemný thriller, který měl hlavně neočekávaný konec, u kterého jsem naprosto nechápala:D

Výsledek obrázku pro rating icon